نقش جامعه در زندگی دانش آموزی

نقش جامعه در زندگی دانش آموزی
4 دقیقه مطالعه
جامعه محیطی است که دانش آموزان در آن قرار می گیرند. این گروه از مردم در همان منطقه زندگی می کنند. آداب و رسوم، باورها، ارزش ها و سنت های خاصی مشترک هستند.
این یک روش جدید برای گروه بندی افراد با هم به نفع پیشرفت همه اعضا است. وقتی صحبت از دانش آموزان می شود، ارتباط بین خانه و مدرسه بیشتر است.
هر جامعه ای به روش های مهمی به مکتب خود متکی است. این به این دلیل است که کودکان روزی اعضای مشارکتی خواهند بود.
بنابراین منصفانه است که آن جوامع برای اطمینان از اینکه مدارس بهترین محیط های آموزشی را برای فرزندانشان فراهم می کنند، کار کنند.
بسیاری از اعضا حاضرند برای موفقیت مدارس محلی خود کمک کنند.
این وظیفه مؤسسه و مناطقی است که در آن مستقر هستند. این می تواند شامل انجام یک مقاله تحقیقاتی یا ارائه مقالات رایگان به عنوان نمونه باشد. مانند بسیاری از نمونههای مقاله اجتماعی، این مقاله نیز به اهمیت آموزش در جامعه میپردازد. برخی از اهمیت کار اجتماعی در زندگی دانش آموز عبارتند از:
بهبود عملکرد تحصیلی
روابط قوی بین کالج ها و خانواده ها باعث بهبود عملکرد دانشجویان شده است. مشارکت والدین باعث افزایش فرزندان می شود. رشد سواد و پیشرفت آنها به دبیرستان را افزایش می دهد.
ماندگاری آنها در نظام آموزشی همگی مرتبط است. دانش آموزان بیشتری ثبت نام خواهند کرد. آنها همچنین در دوره های چالش برانگیز به خوبی عمل خواهند کرد اگر والدینشان آگاه و حمایت کنند.
والدین ممکن است به موفقیت فرزندان خود در مدرسه کمک کنند. آنها به دقت تکالیف خود را زیر نظر دارند و با ایجاد یک فضای یادگیری مثبت در خانه به آنها کمک می کنند تا آن را با هم انجام دهند. دانشآموزان با استانداردهای بالاتری نگهداری میشوند. روشهای مؤثر برای برآورده کردن آن استانداردها به آنها آموزش داده میشود. مدارس ممکن است با در دسترس قرار دادن کلیدهای پاسخ تکالیف به والدین کمک کنند.
نرخ حضور بیشتر و رفتار بهتر
برنامه های رفتار مانند ممکن است برخی از کودکان را برای شرکت در کلاس ترغیب کند. مشارکت والدین و جامعه در مدارس تاثیر بسزایی در حضور دانش آموزان دارد.
این چیزی است که تحقیقات نشان می دهد. زمانی که خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند و با آنها در مورد کمک به معلمان صحبت کنند، می توان غیبت دانش آموزان را کاهش داد.
همچنین پیوستن به انجمن اولیا معلمان (PTA). موسسات به نوبه خود می توانند به خانواده ها کمک کنند. این امر می تواند با ارائه فعالیت های فوق برنامه و آموزش برقراری ارتباط با دانش آموزان انجام شود.
افزایش آگاهی کارکنان از نیازهای خانواده و جامعه
موسسات ممکن است بخواهند والدین و جامعه را در آموزش فرزندان خود بگنجانند. اما ممکن است از دیدگاه خود در مورد مشارکت آگاه نباشند.
برخی از والدین از تماس مدرسه و خانه ابراز نارضایتی می کنند. در همان زمان، برخی دیگر می گویند که برنامه های شلوغ آنها آنها را از کمک یا مشارکت در مدرسه منع می کند.
آنها احساس درماندگی می کنند زیرا نمی دانند چگونه به فرزندشان کمک کنند. و ابزاری برای کمک به آنها ندارید.
در نتیجه آنها را ناامید می کند زیرا مقررات و رویه های مدرسه بسیار پیچیده هستند.
علاوه بر این، مراقبان ممکن است در محیط های مدرسه اضطراب اجتماعی را تجربه کنند. این به دلیل عدم توجه به تنوع زبانی و فرهنگی است.
و نیازهای منحصربهفرد دانشآموزان با ساختارهای مختلف خانوادگی، از جمله آنهایی که فقط یک والدین بیولوژیکی، پدربزرگ و مادربزرگ یا فرزندخوانده دارند.
مناطق باید از جلسات و نظرسنجی ها برای دریافت نظرات والدین و افراد جامعه استفاده کنند.
این در مورد چگونگی بهتر کردن مدارس در منطقه خود است. باید ارتباط باز بین مدرسه و والدین وجود داشته باشد تا به دانشآموزان و خانوادههایشان کمک شود تا سیاستها و برنامههای مدرسه را درک کنند.
مدارس همچنین باید ایجاد تسهیلات برای تفاوت های زبانی و فرهنگی را در اولویت قرار دهند. این تضمین می کند که همه خانواده ها در آموزش فرزندان خود فعال هستند.
مشارکت با گروه های محلی یا اعضای جامعه می تواند به توسعه جامعه کمک کند – کسانی که از این تمایزات قدردانی می کنند و تمام نیازهای حامیان دانش آموز را برآورده می کنند.
شهرت بهتر در جامعه
مدارس شاهد افزایش قابل توجهی در شهرت خود هستند. این زمانی است که آنها سعی می کنند والدین را در محیط مدرسه احساس راحتی کنند.
عملکرد تحصیلی مثبت، میزان حضور و درک والدین از مدرسه فرزندانشان نتیجه تلاش های مشترک است. این بین مدرسه، جامعه و والدین است.
مدرسه به عنوان یک منبع مفید آموزشی و اجتماعی شهرت پیدا کرده است.
ایجاد روابط سالم بین مدارس و جامعه دانش آموزی خوب است. تعهد به کمک دانش آموزان ممکن است در ایجاد زیرساخت ها نشان داده شود.
این برای تعامل خانواده و جامعه است. برخی از مدارس که شهرت آنها به دلیل افزایش مشارکت جامعه بهبود یافت، با استخدام اعضا به موفقیت دست یافتند.
اینها کسانی هستند که با موسسات ارتباط برقرار کرده اند.
نتیجه
جامعه نقش اساسی در زندگی دانش آموزان دارد. این به این دلیل است که جامعه آموزشی معمولاً به هم نزدیک است. آنها علایق یکدیگر را در دل دارند.
در کالج، دانشآموزان نیز میتوانند جوامع مختلفی تشکیل دهند. این حول چیزهایی می چرخد که آنها خود را به سمت آنها جذب می کنند. گاهی اوقات، این جامعه در آموزش و پرورش به عنوان بلوک حمایت از آنها عمل می کند.
دیدگاهتان را بنویسید